کلینیک نروفیدبک جنوب عظیمیه 09121623463:میزان تحمل تنهایی در زنان و مردان

آموزش گفتار درمانی , بهترین کرج گفتار درمانی بزرگسالان , بهترین کرج گفتار درمانی در منزل , بهترین کرج گفتار درمانی کودکان در منزل , بهترین کرج کلینیک گفتار درمانی , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان , بهترین کرج گفتار درمانی چیست , بهترین کرج رشته گفتار درمانی , بهترین کرج مراكز گفتار درماني شرق تهران , بهترین کرج گفتار درمان خوب در تهران , بهترین کرج دکتر هوشنگ دادگر , بهترین کرج مراکز گفتار درمانی دولتی , بهترین کرج مراکز گفتاردرمانی در جنوب تهران , بهترین کرج بهترین متخصص گفتار درمانی در تهران , بهترین کرج مراکز گفتار درمانی در غرب تهران , بهترین کرج مراکز گفتار درمانی در کرج , بهترین کرج بهترین گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان در کرج , بهترین کرج ادرس گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج درمان لکنت زبان در کرج , بهترین کرج گفتار درمانی بزرگسالان در کرج , بهترین کرج درمان لکنت در کرج , بهترین کرج مطب گفتاردرمانی در کرج , بهترین کرج فهرست گفتاردرمانی کرج , بهترین کرج درمان تلفظ در کرج , بهترین کرج بهترین کاردرمانی در کرج , بهترین کرج گفتاردرمانی کرج , بهترین کرج کاردرمانی البرز , بهترین کرج کلینیک کاردرمانی در کرج , بهترین کرج مراکز توانبخشی کرج , بهترین کرج کاردرمانی سینا , بهترین کرج مراکز کاردرمانی کرج , بهترین کرج گفتاردرمانی کودکان در کرج , بهترین کرج ادرس گفتاردرمانی در کرج, بهترین کرج بازار کار کاردرمانی , بهترین کرج کاردرمانی در منزل , بهترین کرج کاردرمانی کودکان , بهترین کرج رتبه لازم برای کاردرمانی , بهترین کرج مرکز کاردرمانی , بهترین کرج رشته کاردرمانی چیست؟ , بهترین کرج کاردرمانی غرب تهران , بهترین کرج کاردرمانی جسمی

کلینیک نروفیدبک جنوب عظیمیه 09121623463:میزان تحمل تنهایی در زنان و مردان
تحمل تنهایی single-woman
چقدر در برابر تنهایی آسیب پذیر هستید؟ اگر فکر میکنید تنهایی برای شما سخت است بهتر است بیشتر در جمع دوستان خود حاضر شوید.

به گزارش آلامتو و به نقل از روزیاتو؛ مطالعات جدید نشان می دهد که زنان در صورت مجرد و تنها بودن بسیار خوشحال تر از مردان تنها خواهند بود زیرا رابطه داشتن با جنس مخالف برای زنان بسیار سخت تر است. بر اساس یک تحقیق جامع توسط موسسه مینتل،۶۱ درصد از زنان مجرد اعلام کرده اند که مجرد بودن باعث می شود شاد باشند در حالی که این مقدار برای مردان مجرد تنها ۴۹ درصد بوده است. همچنین این مطالعه نشان داد که ۷۵ درصد زنان مجرد در یک سال گذشته تلاش فعالانه ای برای ایجاد رابطه با جنس مخالف نداشته اند در حالی که تنها ۶۵ درصد مردان مصاحبه شده چنین شرایطی داشتند.

علت این است که بودن در یک رابطه ی عاطفی با جنس مخالف برای زنان بسیار از مردان است و روی هم رفته به تلاش و کار زیادی از جانب آنان نیاز دارد. پروفسور امیلی گراندی از دانشگاه اسکس در این باره چنین می گوید:” شواهد نشان می دهد که زنان مدت زمان بیشتری را نسبت به مردان به انجام کارهای خانه می گذرانند و من فکر می کنم که فعالیت عاطفی آنان نیز بیشتر است- در واقع علاوه بر انجام کار عاطفی بیشتر، آن ها کارهای خانگی، آشپزی و کارهای دیگر بیشتری را نیز انجام می دهند”.

از آن جایی که رابطه داشتن با جنس مخالف به منزله ی صرف کردن زمان و هزینه ی بسیار بیشتری برای حفظ و بهبود شرایط ظاهری و همچنین تلاش بیشتر برای حل مشکلات و درگیری هاست، پس روی هم رفته چنین رابطه ای برای زنان بسیار بیشتر از مردان دردسرساز و مشغله آور است. به طور ساده و در شرایط معمول، زنان در هنگام تنها بودن بسیار شادتر از مردانی هستند که شرایط مشابهی دارند. زنان در کنار آمدن با خود بسیار بهتر از دیگران عمل می کنند. از آن مهم تر این که احتمال این که زنان دوستانی داشت باشند که بتوانند و بدانند که می توانند در صورت نیاز روحی و عاطفی به آن ها مراجعه کنند بسیار بیشتر است.

دکتر گراندی می گوید:” معمولاً زن ها در داشتن گزینه های جایگزین اجتماعی و دیگر منابع مورد اطمینان عملکرد و شرایط بهتری دارند در حالی که مردان در این مورد به شدت به زنانشان وابسته اند و روابط اجتماعی بسیار کمتری با دیگر افراد دارند”. مطالعات زیادی نشان داده اند که زنان تنها بیش از همتایان متاهل خود در فعالیت های اجتماعی شرکت کرده و دوستان بسیار بیشتری نیز داند در حالی که این شرایط برای مردان کاملاً متفاوت و البته برعکس است، مردانی که شریک زندگی ندارند کمتر با دیگران دوست شده و روابط اجتماعی گسترده ای دارند. از این رو شاید دلیل این باشد که زنان در صورت نداشتن رابطه با جنس مخالف، گزینه های جایگزین بسیار بیشتری پیش روی خود خواهند داشت.

علاوه بر این دیگر مجرد بودن و تنها بودن برای زنان مانند گذشته یک ننگ و عیب به شمار نمی آید و دیگر به ندرت پیش می آید از واژه های «ترشیده» یا «مجرد» برای دختران و زنان تنها استفاده شود و جامعه نیز به این نتیجه رسیده است که علی رغم برخی مشکلات و ناهنجاری ها واقعیت این است که زنان و دختران تنها از مستقل بودن و آزادی در انجام هر کاری که دوست دارند لذت برده و در واقع به هیچ چیز دیگری نیاز ندارند. بنابراین در روزگاری که مجرد ماندن و کاهش آمار ازدواج در کشور به یک معضل تبدیل شده می توان با دادن آزادی های معقول بیشتر به زنان بر روی ترجیح آن ها برای تنها ماندن تاثیر گذاشت.

اعدام متجاوزان پس از محاکمه تجاوز به زنان و دختران جوان در جاده چالوس

behtarinalborz.ir

goftardarmanionline.ir

googleimage.ir

hamejaa.ir

medu-karaj.ir

siavashataee.ir

slpnews.ir

autismonline.ir

avalinkaraj.ir

behtarin-entekhab-karaj-siavashataee.ir

behtarinkaraj.ir

goftardarmanikaraj.ir

goftareravan.ir

google-map.ir

googlegame.ir

googlemovies.ir

karaj-medu.ir

kardarmanialborz.ir

kardarmanikaraj.ir

loknatclinic.ir

loknatshekan.ir

neurofeedbackalborz.ir

otalborz.ir

otkaraj.ir

pff-rhs.ir

pooyesh-dar-goftardarmani-karaj.ir

pooyesh-dar-kardarmani-karaj.ir

siavash-ataee.ir

slpkaraj.ir

slponline.ir

speech-therapy.ir

tjhvnvlhkd.ir

 

ادامه مطلب  بهترین کلینیک توانبخشی کرج |کانال غربی – ابتدای بلوار ۴۴متری

Related posts